درب اتوماتیک بیمارستانی با تحول در طرح و اجرا – خلاقیت در کار کرد

درب اتوماتیک بیمارستانی باید در این چنین در محیط حساس و مهمی منطبق بر نیاز بیمار و سالمند و پرسنل جهت جا به جایی امن کالا و بیمار و هم چنین مراقبت و نگه داری ایمن و کارامد از آن ها باشد. درب اتوماتیک بیمارستانی با ویژگی های طراحی شده متفاوت این گونه نیاز ها را برطرف می کند.

درب اتوماتیک بیمارستانی آسیا در پویش (کشویی) دارای نوعی طراحی است که کاربرد آسانی را دارا می باشد و علاوه بر پوشش نیاز های لازم  برای بیمار و پرسنل بیمارستان، هم چنین در موقع بازشدن درب اتوماتیک، با حفظ شان بیمار و حریم خصوصی وی جا به جایی شخص مورد نظر نیز به راحتی انجام گیرد. قسمت های ویژه یی در طراحی این گونه درب ها باعث افزایش کارایی آن ها شده و هم چون نیازهایی مانند ایجاد پوشش محافظت از میکروپیگمنت ها و سیستم  اتصال به اتفاء حریق، بی صدا بودن سیستم اتوماتیک درب ها و تنظیم سرعت باز و بسته شدن را پوشش می دهد.

انواع درب اتوماتیک بیمارستانی مورد استفاده در بیمارستان

  • درب های لولایی
  • درب های تاشو (آکاردئونی)
  • درب های غیرلمسی کشویی استاندارد ICU
  • درب های تاشو (آکاردئونی)
  • درب کشویی غیرلمسی
  • درب های کشویی تلسکوپی

درب اتوماتیک کشویی بیمارستانی

در درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی سنسوردار هم واره در مواقعی که به زمانی که به ورودی های سنسوری نیاز باشد، به صورت خودکار و تمام اتوماتیک کاربرد خواهند گرفت.

در این نوع از درب اتوماتیک بیمارستانی توسط سنسور غیر لمسی درب اتوماتیک به راحتی باز و بسته می شود و با حذف استفاده ی از دستگیره درب خطر شیوع و همه گیر شدن بیماری را از بین می برند.

درب اتوماتیک بیمارستانی غیرلمسی به طور خودکار باز و بسته خواهند شد. سنسورهای چشمی دیواری به کار برده شده در این سیستم از طریق انتخاب شما فعال شده و درب را باز می کند و پس از تردد به صورت اتوماتیک بسته خواهند شد تا بدون به کار گیری دست، به راحتی از درب اتوماتیک استفاده شده و از مقدار پخش و انتقال باکتری ها و میکروب ها کاسته می شود .

در صنعت درب اتوماتیک بیمارستانی ضمن وجود گواهی سنجش دود UL1784 و سنسور های فعال الکترونیکی و طرح ریزی و اجرای لت های مساوی در این درب ها به شکل مطمئنی کارکرد وسیعی را در باز و بسته شدن ارائه می دهند. هم چنین سیستم های موجود در این درب ها با دارا بودن ویژگی های اضافی دیگر و تنوع باعث راحتی در کارایی آن شده تا محیطی بسیار امن تر و مطمئن تر را در دسترس بیمار و هم چنین پرسنل داشته باشیم.
درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی تلسکوپی ICU

از درب اتوماتیک تلسکوپی بیمارستانی تلسکوپی در محیط بیمارستانی برای مکان هایی است  با دهانه ی کوچک وجود دارند که در عین حال نیاز به حداکثر استفاده از این عرض بازشو نیز وجود دارد استفاده می شود. هم چون ICU که نیازمند درب اتوماتیک بیمارستانی تلسکوپی ICU که دهانه ورودی موجود کوچک است و نیاز به نهایت استفاده از عرض بازشو است.

پکیج درب اتوماتیک بیمارستان تلسکوپی به دلیل دارا بودن قابلیت افزایش فضای بازشدگی درب به مقدار ۳/۴ عرض دهانه مورد توجه هستند. طرح های درب اتوماتیک بیمارستانی تلسکوپی بیشتر متعلق به طرح هایی با لت های موازی و مساوی است به نحوی که درب اتوماتیک بیمارستانی تلسکوپی بیشترین کاربرد صنعتی را دارند.

درب اتوماتیک بیمارستانی تاشو (آکاردئونی) ICU

درب اتوماتیک بیمارستان تاشو گزینه مناسبی برای پکیج درب های کشویی در ICU و CCU است که بسیاری از مشکلات را در اتاق های ICU و CCU از مرتفع می کند. از طرفی درب اتوماتیک بیمارستانی تاشو یا آکاردئونی دارای تمام امتیازات درب های چرخشی و لولایی است و باز و بسته شدن این نوع درب ها که به صورت لولایی و تاشو تعبیه شده اند به پرستار کمک می کند تا به راحتی  بیمار، چرخ دستی ها، و صندلی بیماران و تجهیزات را جابجا کننده ی های چرخ دار وی را جا به جا کند.
درب اتوماتیک بیمارستانی لولایی (آکاردئونی) ICU

در درب های اتوماتیک بیمارستانی لولایی طرح درب ها که توسط دست باز و بسته می شوند به صورت تک درب و جفت های غیر مساوی و هم چنین جفت های مساوی است. این طرح ها دارای کاربری آسانی است که باعث می شود نقل و انتقال بیمار از درب خروجی و بدون نیاز به هیچ شیاری در کف زمین است.درب لولایی با باز شدن دو طرفه درب اتوماتیک برای لت های بدون چفت و چندگانه کار می کند.

درب اتوماتیک بیمارسانی لولایی راه حل های مناسب و بزرگی را جهت مرتفع ساختن انواع نیازهای بیمار و بیمارستان دارد. درب اتوماتیک بیمارستانی لولایی آسیا در پویش در بخش ICU یک پکیج سنجش دود را با شماره گواهینامه UL1784  در اختیار دارد.
درب اتوماتیک بیمارستانی لولایی دارای علامت هایی با شکاف های T شکل می باشند که در کارخانه و به جهت ایجاد سیستم بستن و رفت و برگشت پنهان  و همم چنین آسان و مطمئن تر  بر روی این درب طراحی و نصب شده است .

در حقیقت امر یک سیستم های انتخابی موجود در این درب ها وجود دارد که کار بستن درب را به طور کامل و خودکار انجام خواهند داد.

درب اتوماتیک بیمارستان

درب اتوماتیک بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی

درب اتوماتیک بیمارستان و دیگر مراکز درمانی باید طیف گسترده ای از نیازها را پوشش دهند، مانند انطباق با حجم بالا ترافیک عابر پیاده و یا حمل و نقل تخت بیمار و تجهیزات بزرگ. در آسیا در پویش، شما درب هایی را می بینید که پاسخگوی تمام امکانات مورد نیاز شما مانند موارد زیر هستند:

  1. ورودی ها
    • درب اتوماتیک گردان با محیط زیست سازگار است، به بهبود راندمان انرژی ساختمان ها کمک می کند و با جلوگیری از ورود گرد و غبار، فضای داخلی را مطبوع می کند.
    • درب اتوماتیک کشویی یکی از استانداردترین نوع درب های اتوماتیک بیمارستانی است که برای عابرین پیاده ضعیف و مسن راحتی و ایمنی را به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک کشویی اضطراری در مواقع اضطراری و خطر، فضای بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد. این مدل های درب اتوماتیک بیمارستان به صورت تمام شیشه نیز در دسترس هستند.
  2. معابر
    • تمام اپراتورهای درب اتوماتیک لولایی ما از بهترین مدل های پرکاربرد برای درب آتش است.
    • درب خروج دوگانه برای ورود و خروج از هر دوطرف در دسترس است.
  3. درب ICU / CCU
    • درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک لولایی، و درب اتوماتیک تاشو بیمارستانی با امکاناتی نظیر درب اتوماتیک لولایی (خروج اضطراری)، درب اتوماتیک سقفی، درب اتومتیک حساس به آتش و درب اتوماتیک فشاری برای استفاده شما موجو هستند.
  4. اورژانس بیمارستان
    • درب اتوماتیک کشویی آسیا در پویش حتی شرایط خاص اورژانس بیمارستان را هم پوشش می دهد.
  5. ورودی و خروجی های حاشیه ای
    • درب اتوماتیک کشویی یک جهته برای این نوع درب ها مناسب هستند که با ویژگی یک طرفه بودن و کنترل دسترسی، راحتی را بیشتر می کند.

شرکت درب اتوماتیک آسیار در پویش می تواند با ساخت درب های اتوماتیک سفارشی، تمام نیاز های شما را پوشش دهد. اگر در جستجوی شرکت پیشتاز درب اتوماتیک هستید، ما در خدمت شما هستیم. آسیا در پویش پیشتازی است که طیف گسترده ای از درب اتوماتیک بیمارستان و اپراتورهای اتوماتیک و دستی درب اتوماتیک را تولید، نصب و راه اندازی می کند.. آسیا در پویش با سال ها تجربه و پروژه های موفق بسیار، همچنان هدف خود را تکامل و پیشرفت در تکنولوژی و نیازهای در حال تغییر مشتریان در نظر دارد. در آسیا در پویش، ما قطعا در خط مقدم نوآوری هستیم و قادر به ساخت ارائه موثرترین و قابل اعتمادترین سیستم های درب اتوماتیک هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشخصات فنی در مورد مدل های متنوع درب اتوماتیک بیمارستان ما، همین امروز با شرکت درب اتوماتیک آسیا در پویش تماس بگیرید.