درب اتوماتیک تمام شیشه

 

درب اتوماتیک تمام شیشه : به روز و شیک و پر کاربرد با ایمنی بالا سطح درب از استیل کروم ساخته شده. بدون نیاز به ستون مرکزی و سقف آن هم کلا شیشه ای می باشد.

چگونگی عمل کرد و کاربرد درب اتوماتیک تمام شیشه (Full Glass)

درب اتوماتیک گردان تمام شیشه کاملاً از شیشه های امنیتی استاندارد ساخته شده است به طوری که سطح دیوار لنگه و درب از استیل کروم ساخته شده است. سقف گونه از درب های گردان اتوماتیک تماما از شیشه امنیتی ساخته شده است و حتی لنگه های به کار رفته در درب هیچ نیازی به ستون مرکزی نخواهند داشت. این گونه از درب های اتوماتیک شیشه ای سبک و شفاف است و جلوه ویژه ای در طراحی ساختمان ها ایجاد می کنند.

عملکرد ها و کار برد های جانبی در درب اتوماتیک تمام شیشه :

معبر های فرار و گریز با کاربرد عمل کرد فوری و با دقت بالا در درب های اتوماتیک گردان تمام شیشه ای : این سیستم برای باز شدن درب هایی است که در مواقع اضطراری به شکل اتوماتیک وار عمل کرده و به لنگه ها در درب های برقی اجازه تاب خوردن به سمت خارج می دهند. در مواقعی که به علت کمبود فضا نه می توان از درب اتوماتیک گردان و  هم چنین نه می توان از درب اتوماتیک لولایی استفاده کرد اینجاست که یک درب اتوماتیک گردان تمام شیشه راه حل خوبی خواهد بود. ساختار متراکم در درب اتوماتیک گردان تمام شیشه ، در همه حالت های ممکن این گونه درب را مناسب ترین نوع از درب های اتوماتیک برای صرفه جویی در فضای ساختمان میی سازد که هم این طور  مناسب برای زمان بازسازی نیز خواهند بود.

سیستم اتوماتیک در مواقع اضطراری برای فرار که درب اتوماتیک نیز به خارج تاب می خورند. هنگامی که با مشکل کمی فضا مواجه باشیم و نشود از درب اتوماتیک گردان و درب اتوماتیک لولایی استفاده کنیم یک درب اتوماتیک تاشو چاره کار ماست.

شرکت آسیا در پویش هر آنچه که مربوط می شود به تجهیزات و حتی کلیه لوازم مرتبط با درب اتوماتیک تمام شیشه, در تمامی استان های ایران به فروش می رساند. شرکت آسیا در پویش همراه با متخصصان مجرب آماده است تا انواع طرح های درب اتوماتیک شیشه ای شما را در سر تا سر ایران به بهترین شکل پیاده سازی کند.