درب و گیت های اتوماتیک عبور و مروردرب و گیت های اتوماتیک عبور و مرور:

درب و گیت های اتوماتیک عبور و مرور برای انتقال جمعیت مردمی بدون ایجاد اختلال است. پلتفرم درب های اتوماتیک شیشه ای و پلتفرم گیت های اتوماتیک شیشه ای نه تنها نقش اساسی برای حفظ جریان عابر پیاده دارد بلکه وظیفه ی اظمینان دادن امنیتی درب های اتوماتیک را نیز دارد. در اینجا میتوانید برخی از روش ها برای افزایش ارزش استفاده از پروژه های حمل و نقل بیان می شود.

پلتفرم عبور و مرور گیت ها و درب های شیشه ای:

پلتفرم درب های شیشه ای ( PSD ) :

در درب و گیت های اتوماتیک عبور و مرور درب با ارتفاع کامل اتوماتیک است که برای جلوگیری از سوار شدن مسافران در زمانی که قطار خارج ست ایستگاه است استفاده می شود. معمولا چینش این درب ها به صورت درب های قطار و درب های کشویی است که به افراد اجازهی داخل شدن را م یدهد و یا نمی دهد.

  • پلتفرم درب های شیشه ای معمولا تشکیل شده است از یک پنل کشویی , درب خروجی و یا یک قسمت ثابت , ریل نگه دارنده حرکتی , ریل بالایی , درایو مکانیزم , قسمت کنترلی محلی.
  • قفل های برقی نظارتی برای وضعیت بسته و قفل بودن درب , تا زمانی که هر دو درب به طو رکامل بسته نباشد نمی تواند به درستی عمل کند.
  • قسمت فرار اضطراری در درب های کشویی اجازه می دهد تا هر دو درب حتی در زمان بسته بودن , درب ها در جهت حرکت کش.یی خود باز شوند. که یک دستگیره مخصوص این کار در هر لبه ی درب نصب می شود.
  • طراحی شیشه ای توقف طراحی شده است تا در برابر خروج غیر مجاز از پوشش شیشه ای محافظت کند.پلتفرم درب های شیشه ای PSDs

درب های خروج اضطراری ( EED ) :

یک درب لولایی است که با سوییچ کردن به حالت دستی در زمان هایی که به خروج اضطراری نیاز است می آن را با فشار دست آن را باز کرد. مانند زمانی که قطار خراب می شود. هر EED دارای دو نقطه چفت شده است که برای بالا بردن امنیت به کمک ATC تحت کنترل است. EED به صورت خودکار به حالت بسته در بر می گردد وو کنترل درب را به حالت اتوماتیک تغییر می دهد. و م یتوان دوباره آن را به حالت دستی سوییچ کرد.

درب و گیت های اتوماتیک عبور و مرور برای خروج اضطراری به یک دستگاه وحشت مجهر هستند , این نوع درب به طور خودکار بسته می شود و یک دستگاه به صورت کامل درب را رسد می کند تا در زمان خروج اضطراری مردم به راحتی بتوانند از آن عبور کنند. در این نوع درب ها پرسنل دسترسی کامل به قفل توسط نرم افزار را دارند. دو نقطه سیستم چفت شده وجود دارد که وضعیت “بسته و قفل بودن” را به طور کامل بررسی می کند.

درب خروج اضطراری

پلتفرم گیت های شیشه ای ( PSG ) :

درب های اتوماتیک کوتاهی هستند که برای جلوگیری از ورود مسافر در هنگام ورود به ایستگاه قطار در صورت عدم پرداخت کرایه است. این گیت ها به شکل های متختلفی ساخته می شوند که یحکی از رایج ترین آن ها گیت های کشویی است.

پلتفرم  گیت ها تا ارتفاع ۵متر می رسند. موترهای هر گیت توسط یک ریز پردازنده کنترل می شوند که ارتباطشان از طریق bluetooth همراه PTU و SMS با خط سریال است.

پلتفرم گیت های شیشه ای

گیت خروج اضطراری ( EEG ) :

یک گیت لولایی دستی است که در هنگام نیاز به راحتی با دست باز می شود و افراد می توانند از آن خارج شوند , مانند زمانی که برق در ایتسگاه مترو رفته باشد و گیته های اتومات کار نکنند. این گیت ها EEG دارای یک نقطه چفت شده هستند که به کمک یک ATC کنترل می شود. EEG به طور خودکار به حالت بسته در می آید و ضامن آن پس از باز شدن به موجب نزدیک شدن به درب آزاد می شود.

گیت خروج اضطراری

گیت های خروج اضطراری به یک دستگاه وحشت مجهر هستند , این نوع گیت ها به طور خودکار بسته می شود و یک دستگاه به صورت کامل درب را بررسی می کند تا در زمان خروج اضطراری , مردم به راحتی بتوانند از آن عبور کنند. در این نوع گیت ها پرسنل دسترسی کامل به قفل توسط نرم افزار را دارند.

ویژگی های استاندارد و اضافی :برنامه جعبه ابزار

برنامه جعبه ابزار :

برنامه اختصاصی درب و گیت های اتوماتیک عبور و مرور , برنامه نویسی مبتنی بر Android و برنامه تشخیصی برای تنظیم گیت ها و درب ها , عیب یابی , ضبط فعالیت های تعمیر و نگهداری , بارگذاری نما یه پارامتر و ذخیره سازی و آپلود سیستم عامل. ارتباط این نسخه ها از طریق بلوتوث برقرار می شوند و به کمک یک ریزپردازنده کنترل می شوند.

تنظیم کنترلر میکروپروسسور :

رابط کاربری همراه با بیش از ده سال تجربه کاری. سیستم عامل خاص حمل و نقل و قابل تنظیم با عملکرد درب ها. اتصال به درب ها با برنامه جعبه ابزار به کمک بلوتوث.

سیستم مانیتورینگ :

ادغام تمام سیگنال های کنترل حیاتی و غیر زنده , تشخیص و نظارت بر گیت ها و درب ها , وضعیت لحظه ای و ردیابی رویداد محلی.

سیستم بررسی اصلی :

یک سرور مرکزی همراه با تجهیزات مربوطه و سیستم پشتیبان گیری از داده ها , ایستگاه وضعیت لحظه ای , قابل اطمینان و ردیابی را فراهم می کند.

تبلیغات و رسانه ها:

سرور چند رسانه ای مرکزی برای تنلیغات و اطلاعات قطار