درب اتوماتیک کلاسیک بزرگ

 

نهایت نو آوری و زیبایی موجود در تکنولوژی روز درب اتوماتیک را می توان در درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ به تصویر کشید. درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ با ممانعت از هدر رفت بالای ۹۰ درصد مصرف انرژی در مدت زمان کوتاه قیمت بالای خویش را جبران کرده و سپس به مرور سبب صرفه جویی ارزی می شود. در حقیقت میی توان این نوع از درب اتوماتیک را جذاب ترین نوع درب اتوماتیک تعریف کرد که با استفاده از تکنولوژی قوی درب اتوماتیک و سازه ی مدرن و به روز، جای خود را در بینن طرفداران درب های اتوماتیک به طور روز افزونی محکم کرده است.

ستون مرکزی این گونه درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ از انواع قبلی بزرگ تر و قوی تر است و جنس آن از فولاد است و با بهره گیری از یک سیستم منسجم برای محل هایی که نیاز به درب هایی با قطر بزرگ تر دارند توصیه می شود.
درب اتوماتیک کلاسیک بزرگ دارای معابر گریز و فرار با عملکرد سریع و بالاست . با استفاده از این سیستم  لنگه های درب می توانند به سمت بیرون تاب خورده وو اجازه ورود را بدهند همانند سیستم باز شدن درب اتوماتیکی که در مواقع اضطراری به شکل اتوماتیک عمل می کنند

عملکردهای جانبی درب اتوماتیک کلاسیک بزرگ:

پرده داخلی هوا: این سیستم جهت جلوگیری از عبور ذرات کوچک در درب اتوماتیک گردان کلاسیک بزرگ تعبیه شده است.

محل نمایش: این عملکرد می تواند با ظاهری درخشان و شکیل باشد و هم چنین محل ورود را از موقعیت مرکزی خود در درب اتوماتیک گردان کلاسیک به سمت بالا هدایت کند.

شب بند:  این عملکرد به همراه قفل موجود است. این فن آوری داخلی به طور هوشمندانه طراحی شده و نیز از به وجود آمدن آلودگی از راه عبور جریان هوا جلوگیری می کند.

درب اتوماتیک کلاسیک بزرگ از فولاد شکل گرفته , همچنین درب اتوماتیک قوی دارای نظامی منسجم می باشد و برای اماکنی که فضای زیادی دارند مناسب می باشد.

این سیستمی منسجم باعث شده تا در زمان های خاص برای گریز با عملکردی سریع بطوریکه به قسمت های درب اتوماتیک این اجازه را میدهد که سوی خارج بچرخند و اجازه ورود را بدهند.

کار های جانبی:

قفل شب: این فرآیند به روز شده مانع عبور آلودگی صوتی و هوا می شود و درکل از جریان هوا جلوگیری می کند.

پرده داخلی هوا: این ویژگی مانع عبور ذرات کوچک می شود.

جایگاه نمایش: این محل می تواند نورانی باشد و نیز جایگاه وارد شدن را از موقعیت مرکز خود در درب اتوماتیک به بالا راهنمایی می کند.